مجلس كوكب ابو الهيجاء المحلي:عطاء لاختيار مسؤول لقسم الصحة وترخيص مصالح تجارية | مجلس محلي كوكب أبو الهيجاء

مجلس كوكب ابو الهيجاء المحلي:عطاء لاختيار مسؤول لقسم الصحة وترخيص مصالح تجارية

مجلس كوكب ابو الهيجاء المحلي:عطاء لاختيار مسؤول لقسم الصحة وترخيص مصالح تجارية


 יולי 2025
מכרז פומבי 7/2025  
לתפקיד אחראי תברואה ורישוי עסקים

היחידה:

תברואה ורישוי עסקים

תואר המשרה:

אחראי ועובד בריאות וסביבה ורישוי עסקים

דרגת המשרה ודירוגה:

אקדמאי או הנדסאים –  מתח דרגות 37-40 או דירוג מנהלי  דרגות  7-10

היקף העסקה:

50%

סוג המכרז:

פנימי/פומבי

תיאור תפקיד:

 

1.    פיקוח תברואתי על בתי העסק, מוסדות החינוך, מעונות, מוסדות רווחה ציבור בתחומי הרשות.

2.    פיקוח סביבתי בתחום המועצה .

3.    מתן חוות דעת מקצועית בתחום התברואה בנוגע לרישיונות עסק בתחומי הישוב.

4.    טיפול במפגעים תברואתיים בתחומי הרשות .

5.    אבחון וביצוע צרכי הדברה ופיקוח על פעולות ההדברה.

6.    שמירה על חזות הכפר,  ניקיון , גינון ציבורי, גזם.

7.    אחראי לתכנון תוכניות עבודה רב שנתיים ושנתיות לשיפור חזות הרשות ושמירה על הניקיון.

8.    אחריות לאישור הבקשות והעברתם לרישוי  והאישורים והמסמכים הנדרשים לאישור הגורמים המוסמכים ברשות המקומית , למתן אגרת רישוי לכל עסק שאושר ושולמה עבורו אגרת הרישוי.

9.    מנהל קובץ מורשים ברשות המקומית, מפקח על עבודת מפקחים בשטח  ומגיש תביעות נגד בעלי עסקים החורגים מתנאי הרישוי.

 

תנאי סף:

1.       שתים עשרה שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.

2.       תעודה של אחראי לתברואה וסביבה (תברואן) שהנפיק מוסד מוכר, או רישום בפנקס ההנדסאים במדור הנדסת הסביבה, או תעודה של תואר ראשון לפחות ממוסד להשכלה גבוהה יחד עם תעודה שהנפיק מוסד מוכר לאחר סיום בהצלתה של תוכנית לימודי ההשכלה בתחום איכות הסביבה שבענף הנדסה אזרחית.

כישורים ודרישות נוספות:

 

1.       ניסיון מקצועי: יתרון של שנה אחת בתחומי בריאות הסביבה הכוללים פיקוח או בקרה בתחומי טיפול במים, במזון, בבתי אוכל ומרכולים, תנאי תברואה נאותים בעסקים ובמוסדות חינוך.

2.       שפות: ערבית שפת אם, עברית ברמה גבוהה , ואנגלית לקריאת ספרות מקצועית .

3.       יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה – Office

4.       רשיון נהיגה : בתוקף.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

1.        עבודה משרדית ובעיקר בסביבה לא נוחה בשטח.

2.        חשיפה לגורמים העלולים להוות סיכון פיזי, חמרי הדברה, וזיהום אוויר.

3.        התמודדות אל מול בעלי עסקים בהיבטים של פיקוח ובקרה.

כפיפות:

לראש המועצה

 
הערות:
1.    בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה. הזדמנות שווה  ניתנת לאשה ולגבר כאחד.
2.    הליך המיון יבוצע רק למועמדים העונים על תנאי הסף בהתאם לנדרש בנוסח המכרז, והגישו מועמדותם בפרק הזמן שנקבע לכך. העמידה בתנאי הסף תבחן לפי אסמכתאות בלבד ואין די בקורות החיים להוכחת עמידה בתנאי הסף.
3.    מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות נדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. המועמד נדרש להעביר מידע מלא בדבר הצורך להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה, ובכלל זה פירוט ההתאמות הנדרשות וצירוף מסמכים או חוות דעת מתאימה לעניין זה שיש בידי המועמד.
4.    תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם כשאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. המועמד המבקש לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין ימסור גם מידע בדבר השתייכותו לאותה קבוצה.
5.    המועמד מתחייב שלא לעסוק ולא לטפל בכל עניין שיש בו משום ניגוד עניינים לתפקידו כעובד של המועצה.
אופן הגשת המועמדות:
הצעות מועמדות יש להגיש למזכירות המועצה (לידי גב' מהא מוחמד), במסירה ידנית  עד לתאריך 23/7/2025 (עד השעה 12:00). יש לצרף להצעה את אישורי העסקה ולכלול תאריכי העסקה מלאים ומדויקים, היקפי משרה, פירוט עיסוקיו בתפקיד וניסיונו הניהולי ככל שנדרש. הצעה שלא יצורף אליה כל המסמכים הדרושים תיפסל על הסף.
 
             בברכה,
          נידאל חאג'
           ראש הרשות

نشر :